|  |
|
 | Audi TT Coupé 2.0 T FSI
|
|  | | |  | |  |  Motor/elektrika |
|  | |  | Druh motoru Řadový čtyřválcový benzinový motor s přímým vstřikováním, přeplňování turbodmychadlem s chlazením stlačeného vzduchu, čtyřventilová technika, vačkové hřídele v hlavě válců (DOHC), plynulé časování sací vačkové hřídele, sací potrubí s proměnlivou délkou |
|  | |  | Zdvihový objem cm3 1984 |
|  | |  | Max. výkon kW při min–1 147/5100 - 6000 |
|  | |  | Max. točivý moment při min–1 280/1800 - 5000 |
|  | |  | Řízení motoru Plně elektronické řízení motoru s elektronickým ovládáním škrticí klapky, přímé vstřikování paliva, adaptivní lambda sonda; víceparametrické zapalování s bezkontaktním rozdělovačem, selektivní sledování detonačního spalování jednotlivých válců |
|  | |  | Čištění spalin Keramický předřazený katalyzátor v blízkosti motoru a keramický katalyzátor pod podlahou s vyhříváním katalyzátoru přes dvojitý střik (Homogen Split) |
|  | |  |  Přenos hnací síly |
|  | |  | Druh pohonu Pohon předních kol, elektronická uzávěrka diferenciálu EDS působící brzdou na všechna poháněná kola, protiprokluzové zařízení ASR, elektronický stabilizační program ESP s asistenčním systémem brzd |
|  | |  | Spojka Hydraulicky ovládaná jednokotoučová suchá spojka s bezazbestovým obložením, dvouhmotový setrvačník |
|  | |  | Převodovka 6rychlostní manuální převodovka, plně synchronizovaná |
|  | |  |  Podvozek/řízení |
|  | |  | Přední náprava Kombinované vzpěry McPherson s hliníkovými spodními trojúhelníkovýmí rameny, hliníková ložiska čepů, hliníkový pomocný rám, zkrutný stabilizátor, geometrie řízení se samostabilizujícím účinkem |
|  | |  | Zadní náprava Čtyřprvkové závěsy s oddělenými tlumiči a pružinami, pomocný rám, trubkový zkrutný stabilizátor |
|  | |  | Brzdový systém Dvouokruhový diagonální brzdový systém, stabilizační systém ESP, hydraulický brzdový posilovač, kotoučové brzdy, přední kotouče ventilované, zadní plné. Brzdový systém: 16“/16“; průměr brzdových kotoučů vpředu/vzadu: 312 / 286 |
|  | |  | Kola kola hliníková v 10paprskovém hvězdicovém designu, velikost 7,5Jx16 |
|  | |  | Pneumatiky 225/55 R 16 |
|  | |  | Řízení Electro-mechanické řízení s posilovačem s účinkem proměnným v závislosti na rychlosti; počet otáček volantu z rejdu do rejdu: 2,9 Převod řízení: 16.9; Průměr otáčení : 10,96 m |
|  | |  |  Hmotnosti/objemy |
|  | |  | Hmotnost (kg) 1260 |
|  | |  | Celková přípustná hmotnost (kg) 1660 |
|  | |  | Přípustné zatížení střechy/nosiče (kg) 75/- |
|  | |  | Přípustná hmotnost nebržděného přívěsu (kg) - |
|  | |  | Přípustná hmotnost bržděného přívěsu při 12 % stoupání (kg) - |
|  | |  | Objem zavazadlového prostoru (l) 290 (700) |
|  | |  | Objem nádrže (cca l) 55 |
|  | |  |  Výkony/spotřeba |
|  | |  | Nejvyšší rychlost (km/h) 240 |
|  | |  | Zrychlení 0–100 km/h (s) 6,6 |
|  | |  | Pohonné hmoty Bezolovnatý benzin OČ 98 |
|  | |  | Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km městský provoz (l) 10,7 |
|  | |  | Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km mimoměstský provoz (l) 6,0 |
|  | |  | Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km celkem (l) 7,7 |
|  | |  | Emise CO2 (g/km) 183 |
|  | |  | Emisní třída EU4 |
|  | | |  | | |  | |  |
|
|  |
|
 | Audi TT Coupé 3.2 quattro
|
|  | | |  | |  |  Motor/elektrika |
|  | |  | Druh motoru Benzinový motor V6 s přímým vstřikováním benzinu, čtyřventilová technika, po dvou vačkových hřídelích v hlavách válců (DOHC), plynulé časování vačkových hřídelí, dvoustupňové sací potrubí |
|  | |  | Zdvihový objem cm3 3189 |
|  | |  | Max. výkon kW při min–1 184/6300 |
|  | |  | Max. točivý moment při min–1 320/2500 -3000 |
|  | |  | Řízení motoru Řídicí jednotka Motronic ME 7.1.1: plně elektronické sekvenční vstřikování, omezení dodávky paliva při volnoběhu, adaptivní lambda řízení; víceparametrické zapalování s bezkontaktním rozdělovačem; selektivní adaptivní omezování detonačního spalování, měření hmotnosti vzduchu; koordinované řízení točivého momentu; řízení natočení plnicího i výfukového vačkového hřídele; vhánění vzduchu do výfukového kanálu |
|  | |  | Čištění spalin 4 lambda sondy (2 vyhřívané), filtr s aktivním uhlím, třícestný katalyzátor |
|  | |  |  Přenos hnací síly |
|  | |  | Druh pohonu Stálý pohon všech kol quattro®, protiprokluzové zařízení ASR, elektronická uzávěrka diferenciálu EDS, elektronický stabilizační program ESP s brzdovým asistentem |
|  | |  | Spojka Hydraulicky ovládaná jednokotoučová suchá spojka s bezazbestovým obložením, dvojhmotový setrvačník |
|  | |  | Převodovka 6-rychlostní převodovka, plně synchronizovaná |
|  | |  |  Podvozek/řízení |
|  | |  | Přední náprava Kombinované vzpěry McPherson s hliníkovými spodními trojúhelníkovýmí rameny, hliníková ložiska čepů, hliníkový pomocný rám, zkrutný stabilizátor, geometrie řízení se samostabilizujícím účinkem |
|  | |  | Zadní náprava Čtyřprvkové závěsy s oddělenými tlumiči a pružinami, pomocný rám, trubkový zkrutný stabilizátor |
|  | |  | Brzdový systém Dvouokruhový diagonální brzdový systém, stabilizační systém ESP, hydraulický brzdový asistent, kotoučové brzdy, přední kotouče s vnitřním chlazením, zadní plné. Brzdový systém: 17“/17“; průměr kotoučů vpředu/vzadu: 340/ 310 |
|  | |  | Kola lehká kovaná hliníková kola se 7 paprsky ve tvaru Y, velikost 8,5Jx17 |
|  | |  | Pneumatiky 245/45 R 17 |
|  | |  | Řízení Electromechanický posilovač řízení s účinkem proměnným v závislosti na rychlosti; počet otáček volantu z rejdu do rejdu: 2,9 Převod řízení: 16.9; Průměr otáčení: 10,96 m |
|  | |  |  Hmotnosti/objemy |
|  | |  | Hmotnost (kg) 1410 |
|  | |  | Celková přípustná hmotnost (kg) 1810 |
|  | |  | Přípustné zatížení střechy/nosiče (kg) 75/- |
|  | |  | Přípustná hmotnost nebržděného přívěsu (kg) - |
|  | |  | Přípustná hmotnost bržděného přívěsu při 12 % stoupání (kg) - |
|  | |  | Objem zavazadlového prostoru (l) 290 (700) |
|  | |  | Objem nádrže (cca l) 60 |
|  | |  |  Výkony/spotřeba |
|  | |  | Nejvyšší rychlost (km/h) 250 (omezeno) |
|  | |  | Zrychlení 0–100 km/h (s) 5,9 |
|  | |  | Pohonné hmoty Bezolovnatý benzin OČ 98 |
|  | |  | Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km městský provoz (l) 14,7 |
|  | |  | Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km mimoměstský provoz (l) 7,8 |
|  | |  | Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km celkem (l) 10,3 |
|  | |  | Emise CO2 (g/km) 247 |
|  | |  | Emisní třída EU4 |
|  | | |  | |
|