Jdi na obsah Jdi na menu
 


Motory a výkony - Vyberte si ze široké škály motorů

14. 1. 2008

Motory a výkony - Vyberte si ze široké škály motorů pro vozy TT coupe

Obrazek



 
Audi TT Coupé
2.0 T FSI




  

Motor/elektrika
Druh motoru
Řadový čtyřválcový benzinový motor s přímým vstřikováním, přeplňování turbodmychadlem s chlazením stlačeného vzduchu, čtyřventilová technika, vačkové hřídele v hlavě válců (DOHC), plynulé časování sací vačkové hřídele, sací potrubí s proměnlivou délkou
Zdvihový objem cm3
1984
Max. výkon kW
při min–1

147/5100 - 6000

Max. točivý moment
při min–1

280/1800 - 5000
Řízení motoru
Plně elektronické řízení motoru s elektronickým ovládáním škrticí klapky, přímé vstřikování paliva, adaptivní lambda sonda; víceparametrické zapalování s bezkontaktním rozdělovačem, selektivní sledování detonačního spalování jednotlivých válců
Čištění spalin
Keramický předřazený katalyzátor v blízkosti motoru a keramický katalyzátor pod podlahou s vyhříváním katalyzátoru přes dvojitý střik (Homogen Split)

Přenos hnací síly
Druh pohonu
Pohon předních kol, elektronická uzávěrka diferenciálu EDS působící brzdou na všechna poháněná kola, protiprokluzové zařízení ASR, elektronický stabilizační program ESP s asistenčním systémem brzd
Spojka
Hydraulicky ovládaná jednokotoučová suchá spojka s bezazbestovým obložením, dvouhmotový setrvačník
Převodovka
6rychlostní manuální převodovka, plně synchronizovaná

Podvozek/řízení
Přední náprava
Kombinované vzpěry McPherson s hliníkovými spodními trojúhelníkovýmí rameny, hliníková ložiska čepů, hliníkový pomocný rám, zkrutný stabilizátor, geometrie řízení se samostabilizujícím účinkem
Zadní náprava
Čtyřprvkové závěsy s oddělenými tlumiči a pružinami, pomocný rám, trubkový zkrutný stabilizátor
Brzdový systém
Dvouokruhový diagonální brzdový systém, stabilizační systém ESP, hydraulický brzdový posilovač, kotoučové brzdy, přední kotouče ventilované, zadní plné. Brzdový systém: 16“/16“; průměr brzdových kotoučů vpředu/vzadu: 312 / 286
Kola
kola hliníková v 10paprskovém hvězdicovém designu, velikost 7,5Jx16
 
Pneumatiky
225/55 R 16
Řízení
Electro-mechanické řízení s posilovačem s účinkem proměnným v závislosti na rychlosti; počet otáček volantu z rejdu do rejdu: 2,9 Převod řízení: 16.9; Průměr otáčení : 10,96 m

Hmotnosti/objemy
Hmotnost (kg)
1260
Celková přípustná hmotnost (kg)
1660
Přípustné zatížení střechy/nosiče (kg)
75/-
Přípustná hmotnost nebržděného přívěsu (kg)
-
Přípustná hmotnost bržděného přívěsu při 12 % stoupání (kg)
-
 
Objem zavazadlového prostoru (l)
290 (700)
 
Objem nádrže (cca l)
55

Výkony/spotřeba
Nejvyšší rychlost (km/h)
240
Zrychlení 0–100 km/h (s)
6,6
 
Pohonné hmoty
Bezolovnatý benzin OČ 98
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km městský provoz (l)
10,7
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km mimoměstský provoz (l)
6,0
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km celkem (l)
7,7
 
Emise CO2 (g/km)
183
Emisní třída
EU4
  
 
 


 
Audi TT Coupé
3.2 quattro



  

Motor/elektrika
Druh motoru
Benzinový motor V6 s přímým vstřikováním benzinu, čtyřventilová technika, po dvou vačkových hřídelích v hlavách válců (DOHC), plynulé časování vačkových hřídelí, dvoustupňové sací potrubí
Zdvihový objem cm3
3189
Max. výkon kW
při min–1

184/6300
Max. točivý moment
při min–1

320/2500 -3000
 
Řízení motoru
Řídicí jednotka Motronic ME 7.1.1: plně elektronické sekvenční vstřikování, omezení dodávky paliva při volnoběhu, adaptivní lambda řízení; víceparametrické zapalování s bezkontaktním rozdělovačem; selektivní adaptivní omezování detonačního spalování, měření hmotnosti vzduchu; koordinované řízení točivého momentu; řízení natočení plnicího i výfukového vačkového hřídele; vhánění vzduchu do výfukového kanálu
Čištění spalin
4 lambda sondy (2 vyhřívané), filtr s aktivním uhlím, třícestný katalyzátor
 

Přenos hnací síly
Druh pohonu
Stálý pohon všech kol quattro®, protiprokluzové zařízení ASR, elektronická uzávěrka diferenciálu EDS, elektronický stabilizační program ESP s brzdovým asistentem
Spojka
Hydraulicky ovládaná jednokotoučová suchá spojka s bezazbestovým obložením, dvojhmotový setrvačník
Převodovka
6-rychlostní převodovka, plně synchronizovaná

Podvozek/řízení
Přední náprava
Kombinované vzpěry McPherson s hliníkovými spodními trojúhelníkovýmí rameny, hliníková ložiska čepů, hliníkový pomocný rám, zkrutný stabilizátor, geometrie řízení se samostabilizujícím účinkem
Zadní náprava
Čtyřprvkové závěsy s oddělenými tlumiči a pružinami, pomocný rám, trubkový zkrutný stabilizátor
Brzdový systém
Dvouokruhový diagonální brzdový systém, stabilizační systém ESP, hydraulický brzdový asistent, kotoučové brzdy, přední kotouče s vnitřním chlazením, zadní plné. Brzdový systém: 17“/17“; průměr kotoučů vpředu/vzadu: 340/ 310
Kola
lehká kovaná hliníková kola se 7 paprsky ve tvaru Y, velikost 8,5Jx17
Pneumatiky
245/45 R 17
Řízení
Electromechanický posilovač řízení s účinkem proměnným v závislosti na rychlosti; počet otáček volantu z rejdu do rejdu: 2,9 Převod řízení: 16.9; Průměr otáčení: 10,96 m

Hmotnosti/objemy
Hmotnost (kg)
1410
Celková přípustná hmotnost (kg)
1810
Přípustné zatížení střechy/nosiče (kg)
75/-
Přípustná hmotnost nebržděného přívěsu (kg)
-
Přípustná hmotnost bržděného přívěsu při 12 % stoupání (kg)
-

Objem zavazadlového prostoru (l)
290 (700)
Objem nádrže (cca l)
60

Výkony/spotřeba
Nejvyšší rychlost (km/h)
250 (omezeno)
Zrychlení 0–100 km/h (s)
5,9
Pohonné hmoty
Bezolovnatý benzin OČ 98
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km městský provoz (l)
14,7
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km mimoměstský provoz (l)
7,8
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km celkem (l)
10,3
Emise CO2 (g/km)
247
Emisní třída
EU4
  

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář