| Audi TT Roadster 3.2 quattro
|
| | |
| | |
| Motor/elektrika |
| | |
| Druh motoru Benzinový motor V6 s přímým vstřikováním benzinu, čtyřventilová technika, po dvou vačkových hřídelích v hlavách válců (DOHC), plynulé časování vačkových hřídelí, dvoustupňové sací potrubí |
| | |
| Zdvihový objem cm3 3189 |
| | |
| Max. výkon kW při min–1 184/6300 |
| | |
| Max. točivý moment při min–1 320/2500 -3000 |
| | |
| Řízení motoru Řídicí jednotka Motronic ME 7.1.1: plně elektronické sekvenční vstřikování, omezení dodávky paliva při volnoběhu, adaptivní lambda řízení; víceparametrické zapalování s bezkontaktním rozdělovačem; selektivní adaptivní omezování detonačního spalování, měření hmotnosti vzduchu; koordinované řízení točivého momentu; řízení natočení plnicího i výfukového vačkového hřídele; vhánění vzduchu do výfukového kanálu |
| | |
| Čištění spalin 4 lambda sondy (2 vyhřívané), filtr s aktivním uhlím, třícestný katalyzátor |
| | |
| Přenos hnací síly |
| | |
| Druh pohonu Stálý pohon všech kol quattro®, protiprokluzové zařízení ASR, elektronická uzávěrka diferenciálu EDS, elektronický stabilizační program ESP s brzdovým asistentem |
| | |
| Spojka Hydraulicky ovládaná jednokotoučová suchá spojka s bezazbestovým obložením, dvojhmotový setrvačník |
| | |
| Převodovka 6-rychlostní převodovka, plně synchronizovaná |
| | |
| Podvozek/řízení |
| | |
| Přední náprava Kombinované vzpěry McPherson s hliníkovými spodními trojúhelníkovýmí rameny, hliníková ložiska čepů, hliníkový pomocný rám, zkrutný stabilizátor, geometrie řízení se samostabilizujícím účinkem |
| | |
| Zadní náprava Čtyřprvkové závěsy s oddělenými tlumiči a pružinami, pomocný rám, trubkový zkrutný stabilizátor |
| | |
| Brzdový systém Dvouokruhový diagonální brzdový systém, stabilizační systém ESP, hydraulický brzdový asistent, kotoučové brzdy, přední kotouče s vnitřním chlazením, zadní plné. Brzdový systém: 17“/17“; průměr kotoučů vpředu/vzadu: 340/ 310 |
| | |
| Kola lehká kovaná hliníková kola se 7 paprsky ve tvaru Y, velikost 8,5Jx17 |
| | |
| Pneumatiky 245/45 R 17 |
| | |
| Řízení Electromechanický posilovač řízení s účinkem proměnným v závislosti na rychlosti; počet otáček volantu z rejdu do rejdu: 2,9 Převod řízení: 16.9; Průměr otáčení: 10,96 m |
| | |
| Hmotnosti/objemy |
| | |
| Hmotnost (kg) 1470 |
| | |
| Celková přípustná hmotnost (kg) 1790 |
| | |
| Přípustné zatížení střechy/nosiče (kg) -/- |
| | |
| Přípustná hmotnost nebržděného přívěsu (kg) - |
| | |
| Přípustná hmotnost bržděného přívěsu při 12 % stoupání (kg) - |
| | |
| Objem zavazadlového prostoru (l) 250 |
| | |
| Objem nádrže (cca l) 60 |
| | |
| Výkony/spotřeba |
| | |
| Nejvyšší rychlost (km/h) 250 (omezeno) |
| | |
| Zrychlení 0–100 km/h (s) 6,1 |
| | |
| Pohonné hmoty Bezolovnatý benzin OČ 98 |
| | |
| Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km městský provoz (l) 14,8 |
| | |
| Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km mimoměstský provoz (l) 7,8 |
| | |
| Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km celkem (l) 10,4 |
| | |
| Emise CO2 (g/km) 250 |
| | |
| Emisní třída EU4 |
| | |
| | |
| | |
|